Achizitie servicii de organizare eveniment sedinta CDR Nord-Est, 28 aprilie 2022, Piatra Neamt

Invitatie de participare cu oferta in vederea in atribuirii contractului „Servicii de organizare eveniment - sedinta Consiliului pentru Dezvoltarea Regionala Nord-Est, ce va avea loc in data de 28 aprilie 2022, la sediul Rubik Hub din Piatra Neamt”, coduri CPV: 79952000-2 ”Servicii pentru evenimente”, 55300000-3 ”Servicii de restaurant si de servire a mancarii”

1) Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, avand sediul in Piatra Neamt, jud. Neamt, str. Lt. Draghescu nr. 9, telefon/ fax: 0233-218071/2, initiaza Procedura Proprie in vederea incheierii contractului de achizitie publica de „Servicii de organizare eveniment - sedinta Consiliului pentru Dezvoltarea Regionala Nord-Est, ce va avea loc in data de 28 aprilie 2022, la sediul Rubik Hub din Piatra Neamt”.

2) Obiectul contractului il reprezinta achizitia de servicii de organizare eveniment - sedinta Consiliului pentru Dezvoltarea Regionala Nord-Est, in data de 28.04.2022, care sa includa: servicii de aranjare/amenajare sala de sedinta, distributie materiale, furnizare, instalare si ajustare echipamente pentru proiectii in sala de sedinte, servicii de primire si indrumare a participantilor in sala, servicii de restaurant (masa de pranz) pentru participantii la sedinta CDR Nord – Est, pentru un numar de minim 30 de persoane – maxim 45 de persoane, confom cerintelor din Caietul de sarcini anexat.

3) Data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor: 18.04.2022, ora 23:55;

4) Limba ofertei: Limba romana;

5) Adresele de e-mail la care se transmit ofertele: nicoleta.coman@adrnordest.ro si adrne@adrnordest.ro . De pe adresa de e-mail nicoleta.coman@adrnordest.ro se vor transmite eventualele solicitari de clarificare si comunicarile privind rezultatul achizitiei.

6) Calendarul estimativ al procedurii:
- Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2022, ora 09.00;
- Data estimata pentru evaluarea ofertelor(dupa solicitarea clarificari si primirea raspunsurilor, daca este cazul): 19-20.04.2022;
- Data estimata pentru semnarea contractului: 21.04.2022.

7) Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila: pana la data de 18.05.2022;

8) Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor minime din Caietul de sarcini.

9) Nu se accepta oferte alternative.

10) Valoarea estimata a achizitiei publice: 6.300,00 lei fara TVA.
Sursa de finantare: Proiect de asistenta tehnica finantat in cadrul Axei 12 Asistenta Tehnica POR 2014 – 2020 “Sprijin financiar acordat ADR Nord-Est pentru implementarea POR 2014 - 2020 in Regiunea Nord-Est in perioada 2020 - 2021”.

11) Conditii de calificare:
a) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 60 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016)
b) Neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
c) Neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
d) Neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
e) Certificatul constatator emis de ONRC sau documente relevante care sa dovedeasca forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional (din care trebuie sa rezulte ca operatoul economic are capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului). Informatiile cuprinse in aceste documente vor fi reale si actuale la data prezentarii.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.

12) Prevederile de la punctele 1) – 11) se completeaza, in situatii incidente, cu dispozitiile Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si cu dispozitiile Codului de procedura civila.

13) Caietul de sarcini, care contine specificatiile tehnice minime si obligatorii, pe care operatorul economic are obligatia de a le respecta in intocmirea ofertei precum si alte documente necesare pentru achizitia in cauza, sunt publicate pe site-ul https://inforegionordest.ro/.

14) Oferta depusa va contine cel putin urmatoarele documente:

  • Formularul 1 – Imputernicire (daca este cazul)
  • Formularul 2 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016
  • Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016;
  • Formularul 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016;
  • Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016;
  • Formularul 6 - Declaratie privind respectarea reglementarilor obligatorii in domeniile mediului, social si al relatiilor de munca si protectia muncii
  • Formularul 7 - Declaratie privind acceptarea Modelului de contract
  • Formularul 8 – Model Acord de Subcontractare (daca este cazul)
  • Formularul 9 – Model Acord de Asociere (daca este cazul)
  • Formularul 10 - Formular de Oferta
    Anexa la Formularul 10 – Propunere Financiara detaliata
  • Formularul 11 - Formular Propunere tehnica
  • Orice documente pe care ofertantul le considera relevante in evaluarea ofertei

Atentie! Daca este cazul, Formularele 2, 3, 4, 5 si 6 se vor prezenta si pentru eventualii ofertanti asociati/ subcontractanti, insotite de acordurile de subcontractare/asociere.
Documentele ofertei (documentele de calificare, propunerea tehnica, propunerea financiara etc.) vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului sau de catre persoana imputernicita in acest scop si se vor transmite pe adresele de e-mail: nicoleta.coman@adrnordest.ro si adrne@adrnordest.ro (precizate la pct. 5).

I. Documentatie proprie de achizitie
II. Caiet sarcini organizare eveniment
III. Formulare si Modele Servicii
IV. Model de Contract Servicii
Reguli aplicabile in desfasurarea procedurii proprii

 

Documente suport implementare beneficiari publici / privati

Intrebari privind aplicare OUG 64/2022