I. Solicitantul : MUNICIPIUL IASI
II. Localizarea proiectului: Regiunea de Dezvoltare Nord - Est, localitatea Iasi, judetul Iasi
III. Numarul contractului: nr. 889 /16.09.2010
IV. Valoarea contractului de finantare
|
Valoare totală a proiectului (RON)
|
Valoare eligibilă (RON)
|
|
Total eligibil
|
din care:
|
|
FEDR
|
Buget naţional
|
Contribuţie beneficiar
|
(RON)
|
75.214.928,00
|
48.119.083,34
|
38.663.683,46
|
8.493.018,21
|
962.381,67
|
din care valoarea finanţării nerambursabile alocate de MDRT - AM POR : 47.156.701,67 lei(98,00 % din valoarea eligibilă a proiectului) aproximativ : 10.567.801,73 EURO
V. Obiectivele specifice proiectului finantat :
- modernizarea infrastructurii rutiere a axei de transport est-vest in Municipiul Iasi.
VI. Grupul ţintă al proiectului finantat :
Grup tinta:
- 313.994 locuitori ai municipiului Iasi;
- 59.979 studenti inregistrati.
Beneficiari directi:
- 110.507 vehicule - operatorii de vehicule;
- 13.680 agenti economici;
- 152.797 turisti;
- Consiliul Local Iasi.
Beneficiari indirecti:
- 159.112 locuitori din zona Metropolitana;
- investitorii privati din Regiunea de N-E.
VII. Indicatori de realizare propusi ai proiectului finantat :
Locuitori care beneficiaza de implementarea proiectelor din planurile integrate de dezvoltare urbana: 313.994
Proiecte care asigura imbunatatirea infrastructurii urbane si serviciilor urbane, inclusiv transport urban: 1
Pasaj subteran: 1 buc
Strazi urbane reabilitate si modernizate: 6.330,1 ml
Cale simpla de rulare tramvai reabilitata: 1.024 m
Cresterea traficului cu 30% ca urmare a construirii pasajului subteran
VIII. Stadiul indeplinirii indicatorilor la data finalizarii proiectului :
Locuitori care beneficiaza de implementarea proiectelor din planurile integrate de dezvoltare urbana: 306.561
Proiecte care asigura imbunatatirea infrastructurii urbane si serviciilor urbane, inclusiv transport urban: 1
Pasaj subteran: 1 buc
Strazi urbane reabilitate si modernizate: 6.330 ml
Cale simpla de rulare tramvai reabilitata: 1.024 m
Cresterea traficului cu 30% ca urmare a construirii pasajului subteran