Achizitie Servicii organizare Conferinta regionala dedicata RIS3 Nord-Est, in data de estimativ 6 decembrie 2019, la Iasi

Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, avand sediul in Piatra Neamt, jud. Neamt, str. Lt. Draghescu nr. 9, telefon/fax: 0233-218071/2, initiaza procedura proprie in vederea achizitiei serviciilor necesare pentru organizarea Conferinta regionala dedicata RIS3 Nord-Est, in data de estimativ 6 decembrie 2019, la Iasi.

Servicii solicitate: servicii de inchiriere sala, servicii de catering, servicii interpretariat / traducere simultana (romana – engleza si engleza – romana) si inchiriere echipamente de traducere simultana.

ATENTIE!!! In situatia in care vor surveni situatii obiective, de natura sa nu faca posibila organizarea evenimentului la data propusa, Achizitorul va comunica Prestatorului, cu minim 3 zile lucratoare inainte, decizia de amanare a organizarii evenimentului respectiv pentru o data ulterioara, care va fi comunicata si agreata impreuna cu Prestatorul, cu minim 3 zile lucratoare inainte de noua data propusa.
Prestatorul va emite raport de activitate, cu privire la serviciile real prestate.

1. Documente de calificare solicitate (conform anexa):
a)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 ;
b)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016;
c)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016;
d)- Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind evitarea conflictului de interese in temeiul art. 58-63 din Legea nr. 98/2016. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile Asandei-Director General, Nicolaie Burghelea-Director Economic;
e)- Certificat constatator emis de ONRC sau documente relevante care sa dovedeasca forma de inregistrare si, dupa caz, de apartenenta din punct de vedere profesional (din care trebuie sa rezulte ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului). Atentie! Daca in cadrul activitatilor autorizate la sediu/punct de lucru cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC depus de ofertant, nu se regasesc activitatile aferente tuturor tipurilor de servicii solicitate prin caietul de sarcini, se vor prezenta documentele precizate la punctele a)-d) de mai sus si pentru eventualii subcontractanti/ terti, inclusiv acordurile de subcontractare/asociere.

2. Data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor: 27.11.2019, ora 23:55;

3. Limba ofertei: romana;

4. Adresa de e-mail la care se transmit ofertele: monica.lutz@adrnordest.ro. De pe aceeasi adresa de e-mail se vor transmite eventualele solicitari de clarificare, comunicarile privind rezultatul procedurii.

5. Calendarul estimativ al procedurii:
- data de deschidere a ofertelor: 28.11.2019, ora 10:00;
- data estimata de evaluare a ofertelor (dupa solicitare clarificari si primire raspunsuri, dupa caz): 02.12.2019;
- data estimata de semnare a contractului: maxim 03.12.2019;

6. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila – 30 zile;

7. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor documentatiei de atribuire;

8. Valoarea estimata a achizitiei publice/sursa de finantare: 17.200,00 lei, fara TVA /POR.

9. Nu se accepta oferte alternative.

10. Prevederile de la punctele 1-9 se completeaza, in situatii incidente, cu dispozitiile Legii nr . 98/2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si cu dispozitiile Codului de procedura civila.

Mod de prezentare propunere tehnica: detalierea serviciilor si depunerea de documente probante conform solicitarii din Caietul de sarcini.
Mod de prezentare propunere financiara: completarea formularului financiar, conform modelului anexat Caietului de sarcini.

Caiet de sarcini
Reguli aplicabile in desfasurarea procedurii proprii de achizitie pentru incheierea contractului de servicii

Documente suport implementare beneficiari publici / privati

Intrebari privind aplicare OUG 64/2022